Just chill

A Rézmajom

2011.01.17. 15:28

 Tegnap borzasztó filmet láttam. A címe Bickford Schmeckler's Cool Ideas. Katasztrófa. Na jó nem volt nézhetetlen, de elég együgyű volt, pedig az alapötlet elég király... Az ajánlatot Hungromittól kaptam, ezúton üzenem neki, hogy nagyon csalódtam de bízom a többiben:)

Azonban a film hangulata megragadott, és ma egy ehhez a hangulathoz köthető zenét osztok meg. A zenekar Slightly Stoopid, ízig-vérig kaliforniai nihilista banda, de a zenéjük az nice. Rock, reggae, ska, dub, ilyesmi... Ezt fogom hallgatni, amikor végre végzek a nyomorult vizsgáimmal...
pEAcE!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://antimainstream.blog.hu/api/trackback/id/tr202590476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2011.01.18. 05:33:08

fene tudja, lehet, hogy csak jókor kapott el, de nekem nagyon bejött akkor (talán újra kéne néznem). egyébként én meg filmbuziról nyúltam az ötletet megnézéshez, na remélem wackness jobban be fog jönni ;)
süti beállítások módosítása