MurdAh!

A Rézmajom

2011.02.10. 16:04

Úgy vettem észre, hogy drága olvasóink kedvelik a dub műfajt, úgyhogy nesztek! Egy kis dub amit a Trapéz nevű kávézóban hallottam még vizsgaidőszakban. Esszéíráshoz ideális, kellően monoton, hogy szépen össze tudjam szedni a gondolataimat. És jó a csaj hangja!

Slow Train Soul - In The Black of Night

Egs!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://antimainstream.blog.hu/api/trackback/id/tr462651862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béla néni 2011.09.23. 22:45:28

Nem tudom már, hogy hogy a görcsbe keveredtem erre az oldalra. Talán Portishead-et kerestem. Találtam is. Meg Amon Tobint. De ennyi szuicid alkat után ez a zene lágyan elringatott! És a néninek tényleg jó hangja van!! Köszike!!
süti beállítások módosítása